Witajcie w krypcie!

Witam bardzo serdecznie w krypcie!

Nazywam się bardzosmutnynick, i chociaż wiem, że Nick to zagraniczne imię męskie, to ogłaszam wszem i wobec, że jestem kobietą.  Kurka wodna, jak słabo to brzmi. Problem polega na tym, że trudne są nie tylko pożegnania, ale także początki! Powinnam zapowiedzieć tematykę bloga (z której zapewne i tak do końca się nie wywiążę) czy raczej napisać te bardzo popularne „hej to muj pierszy blog i bendzie on o wszystkin i niczym milo bylo poznac pa”? No cóż, gdybym to ja wpadła na tak zaczętego bloga, nawet bez błędów ortograficznych, to prawdopodobnie skończyłoby się interwencją strażaków. Bo to straż ratuje tych wszystkich samobójców przed skoczeniem z dachu, prawda? Może po prostu przedstawię się, powiem kilka słów o sobie i… powinno styknąć.

Z przyczyn, które mi są znane, a wam nie muszą być, zdradzę wam tylko swoje imię, wieku nie. Jestem Patrycja, Pati, Patka – jak kto woli. Osobiście w jakiejkolwiek postaci by nie było moje imię nie podoba mi się i zdania nie zmienię. Słucham wszystkich gatunków muzyki – uwielbiam rocka, nie przeszkadza mi muzyka klasyczna, wielkim szacunkiem darzę też pop, a nawet rap. Disco polo nie słucham, aczkolwiek uważam, że najlepsza zabawa jest tylko przy tego typu piosenkach.

Co robię w blogosferze? No, muszę przyznać, że nie jest to mój pierwszy blog. Od czasu do czasu napada mnie myśl „o ja, ale fajnie byłoby mieć bloga”, ale potem pojawia się albo brak czasu, albo brak komentarzy, a raz zdarzyło się nawet, że znalazł go ktoś znajomy (to, że znajomy, niekoniecznie znaczy, że przeze mnie lubiany, pamiętajcie!), a że pisałam o sprawach, o których nie wszyscy musieli wiedzieć to blog skończył w koszu. W krypcie mam nadzieję będzie inaczej. Co prawda notki nie będą dodawane codzienne, no skąd! Ale tym razem dołożę wszelkich starań, by znaleźć czas choć dwa razy w tygodniu na napisanie czegoś całkiem porządnego.

Jaka jestem? No cóż, poleci rząd epitetów, część może niezbyt pozytywnych, ale postaram się być obiektywna: uparta, wredna, kreatywna, pewna siebie, sarkastyczna, niecierpliwa, szczera, lojalna, asertywna, szybko się denerwuję, spontaniczna. I tu powinnam podziękować Marcie, którą spytałam o te wszystkie cechy, bo ja sama ograniczyłabym się tylko do wredna i sarkastyczna.  No i może jeszcze niecierpliwa.

Póki co, zostawiam was samych w krypcie, do następnego.

Skomentuj

